مجله توسعه و آموزش پزشکی
دوشنبه 23 فروردین 1400
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
بانک ها و نمایه ها
بانک ها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرم های مرتبط
اصول بررسی مقالات
فرایند بررسی مقالات
فرایند داوری مقالات
تعارض منافع
حقوق معنوی
چک لیست نهایی
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
سیاست های اخلاقی
دوره 13، شماره 3 - ( فصل پاییز 1397 )
سخن سردبیر
سخن سردبیر
ص. 175-175
مسعود میرزایی
*
چکیده
(1941 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(520 دریافت)
مقالات پژوهشی
تعهد حرفهای پزشکی چیست و چگونه باید آن را آموزش داد؟
ص. 176-193
10.18502/jmed.v13i3.334
رسول معصومی
*
،
فریبا اصغری
،
عظیم میرزازاده
چکیده
(4997 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2165 دریافت)
شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر کاربرد آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
ص. 194-208
10.18502/jmed.v13i3.335
مهناز مظلوم اردکانی
،
سیروس منصوری
*
،
علی محمد اخوت
چکیده
(3786 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1745 دریافت)
راندآموزشی شبانه: ابزاری برای ارتقای آموزش بالینی
ص. 209-216
10.18502/jmed.v13i3.336
سیدیاسر غلمانی
،
محمدحسین سلیمانی
،
الهه السادات میرباقری
،
فاطمه برغون
،
فاطمه کشمیری
*
چکیده
(4260 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(747 دریافت)
اولویت بندی فلسفههای آموزشی، ایدئولوژی برنامه درسی و روشهای تدریس اساتید علوم پزشکی
ص. 217-228
10.18502/jmed.v13i3.337
فرامرز محمدی پویا
*
،
سهراب محمدی پویا
،
سحر قریب طزره
چکیده
(4980 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1825 دریافت)
بررسی سطح بازاندیشی در زمینه یافته های آموزشی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال 97-1396
ص. 229-237
10.18502/jmed.v13i3.338
مریم کاظمی پور
،
رقیه حکیمیان
*
چکیده
(3997 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(775 دریافت)
مروری بر منتورینگ بالینی: نکات کاربردی در طراحی، اجرا و ارزشیابی
ص. 238-251
10.18502/jmed.v13i3.339
سعید پورحسن
*
چکیده
(5628 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1130 دریافت)
دانش پژوهی
فرصت بازاندیشی: حلقه مفقوده در آموزش بالینی
ص. 252-259
10.18502/jmed.v13i3.340
فاطمه کشمیری
،
پروانه عسکری
،
فاطمه بهرام نژاد
*
چکیده
(4763 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(941 دریافت)
گزارش کوتاه
تکنولوژیهای آموزشی موثر بر یادگیری درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی
ص. 260-267
10.18502/jmed.v13i3.341
شبنم محمدی
*
،
ریحانه شفیعیان
چکیده
(4426 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(704 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS