دوره 12، شماره 3 - ( پاییز 1396 )                   جلد 12 شماره 3 صفحات 212-216 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

hajimaghsoudi M, kalantar M, aghili H A, owlia M B, barkhordari A, noorishadkam M, et al . Basic Sciences Faculties’ Teaching Quality Questionnaire Evaluation: the Case of English Credit. jmed. 2017; 12 (3) :212-216
URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-797-fa.html
حاجی مقصودی مجید، کلانتر مهدی، عقیلی حسین آقا، اولیا محمد باقر، برخورداری ابوالفضل، نوری شادکام محمود، و همکاران. و همکاران.. ارزیابی پرسشنامه کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی علوم پایه:درس زبان انگلیسی. مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد. 1396; 12 (3) :212-216

URL: http://jmed.ssu.ac.ir/article-1-797-fa.html


8. مربی، دانشکده پرستاری میبد، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، یزد، ایران. ، mahdi.aghabagheri@gmail.com
چکیده:   (740 مشاهده)

بدون چکیده

متن کامل [PDF 568 kb]   (120 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه به سردبير | موضوع مقاله: آموزش پزشكي
دریافت: ۱۳۹۶/۲/۱۹ | پذیرش: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
کد امنیتی را در کادر بنویسید

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | The Journal of Medical Education and Development

Designed & Developed by : Yektaweb